Головна » 2017 » Апрель » 20 » Gunrox: Огляд гри
18:20
Gunrox: Огляд гри

Знайомтеся - на подив недружлюбная гра. Причому, це не з тих вердиктів, що формуються в перші секунди, а потім поступово зникають. Скоріше навпаки. Чому так? Спробую пояснити. 

Онлайнова покрокова тактика з елементами RPG - річ нетривіальна. І, по ідеї, приречена на успіх. Судіть самі: в чому основна проблема MMORPG на кшталт Lineage або WoW ? Так в тому ж, у чому їх основні переваги! Величезний світ, складний сюжет, цікаві персонажі і численні події. Тривала прокачування аватарів, багатогодинні рейди і битви. Все це прекрасно, коли попереду вихідні або відпустку, але що робити, коли завтра на роботу, а на годиннику вже 8 вечора? Шукати альтернативу. 

Gunrox актуальна. Сучасний світ, вулиці, перестрілки. На хід відводиться від 30 секунд до кількох хвилин. На все бій - від сили хвилин десять. Навіть реєстрація в грі (адже ми маємо справу з онлайновим проектом) проходить в тому ж темпі, з легким нальотом "вебдваноль" - тепер ніяких багаторазових перезавантажень сторінки в разі неправильно введеного пароля або непідтверджених коду з картинки. Все одним блискавичним нальотом: ввів дані, натиснув дві кнопки, і в бій. 

Все це робить напрочуд приємне враження. Як, в общем-то, і сам ігровий процес. у вашому розпорядженні три персонажа, складових бойовий загін. у них є шкала досвіду, інвентар, мінімум екіпіровки (первинне , вт ковий зброю і броня). З усім цим розбираєшся за пару боїв. Які, до речі, до болю нагадали Ragnarok Online - надто вже схожа промальовування. Тільки варіантів зовнішнього вигляду мало не на порядок менше. Пол вибирати, здається, дають, але при реєстрації і для всього загону. 

Тактика тут представлена елементарної системою, що чимось нагадує серію Fallout . AP, що витрачаються на будь-які дії - штука знайома і зрозуміла. Ось тільки баланс їхніх витрат поки кульгає, занадто дорого обходиться зміна зброї і захід у інвентар. Це можна було пробачити Fallout , але коли при цьому тебе обмежує цокаючий таймер - вважати витрачені і залишилися окуляри колись. 
Рольова система теж чимось схожа, але куди простіше. Втім, можливо, розробники ще введуть в неї додаткові елементи. А поки бентежить незначна кількість досвіду, що видається загону в разі програшу. Адже програвати тут доводиться часто ... 

Зареєструвалися. Увійшли в гру. Потрапили в чат - щось на кшталт Battle.net. Тут можна спілкуватися з іншими гравцями, серед яких переважають носії європейських мов. Раджу взяти це до відома. На сусідніх вкладках розташувалися меню управління загоном (спочатку там робити нічого) і створення нової гри. Нам туди. 
Тут підстерігає перша порція роздумів. Як правило, в новоствореного гру приходять гравці 3-4 рівнів, не нижче. А рівні тут означають дуже-дуже багато, але це ми зрозуміємо пізніше. Починаємо бій.

Переглядів: 1842 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar