Головна » 2017 » Апрель » 20 » X-Team: Огляд гри
18:17
X-Team: Огляд гри

Беручи до рук чергове ігрове втілення амбіцій російських розробників, чомусь трохи сумніваєшся. Коли, нарешті, можна буде підходити до вітчизняних творінь без побоювання, що з інсталяційного диска в комп'ютер виллються тонни багів, страхітливих штампів та інших небажаних гостей? Риторичне питання, яке неможливо уникнути і при погляді на X-team . «2010 рік», «RPG vs. RTS! »І клишоногість« планета виявилася не в змозі протиставити нічого противнику », що мешкають на коробці з-під гри, довіри не викликають. Чи не в змозі протиставити нічого. Це щось. 

Чи не розвіює негативний настрій і перше знайомство з проектом студії N-game . Абсолютно незрозумілий заставну ролик, що демонструє похмурих орків, по якомусь непорозумінню запрошених на роль місцевих інопланетних інтервентів. Дешево й сердито. Ні фантастичних вибухів, ні кришесносящей режисури, ні навіть соковитого звукового супроводу. Не зрозуміло для кого призначена ця мальовничість. Для юних незміцнілих стратегів, вперше взяли в руку мишку і розкривають роти при найменшому приводі? Для невігласів, які обирають собі на розвагу виключно бюджетні вироби і вперто обходять стороною гранди? Якщо такі, звичайно, є. Або, може, це мовчазний протест N-game проти скупості видавця? Подивіться, мовляв, братці, на ролики Blizzard , подивіться на нашу красу - ось адже скупердяй цей Nival Interactive , ось адже скупердяіще. Ні красою безглузді місцеві ролики, ні інформативністю не червлен. Благо в X-team їх рівно 2, і обидва припадають на початок. 

На жаль і графічні хороми не роблять нам належного прийому. Невеселі думки, закрадається в голову на етапі створення персонажа, знаходять своє підтвердження і в реальності. Візуально X-team жахлива. І як RPG, і як RTS. Висікти ще б двічі її, щоб не намагалася більше осягнути неосяжного. Страшні, як сортир у військовому училищі, і модельки головних героїв, і їх позаземні і земні противники, і навколишні простору. Похмурий движок породив настільки ж сумну графіком. Найприкріше - коту під хвіст разом з нашим естетичним задоволенням відправилася і робота художників. А вона не така і безнадійна. Майстри фотошопу з N-game доклали прагнення до створення місцевого світу. Велика кількість деталей, різноманітна архітектура, не кажучи вже про ландшафтно-кліматичної різноманітності - ах, як чудово ви могли б виглядати, бийся в грудях X-team полум'яний мотор « В тилу ворога 2 ». Не склалося, на жаль. Не в меншій мірі не склалося з анімацією. Вона сміховинна. Тут вже провину не перекладеш на плечі малого бюджету. Переплетена подібна неспроможність з цілим розсадником глюків. Але на славу рецензентски боргу доводиться продиратися крізь терни місцевої сірості і кострубатості. Терпіть садна, терпите, перлина попереду. 

На превеликий жаль, зовнішня непоказність творіння N-game виявляється далеко не останньою перешкодою на шляху до отримання задоволення, того, заради чого всі ми «граємо в ігри». Як дохідливо вказано на коробці з диском, проект намагається прикинутися одночасно RTS і RPG. Повністю не виходить стати ні тим, ні іншим. Починається кампанія X-team класично - з вікна створення персонажа. Ви вибираєте підлогу (в ролику все одно буде мужик, не сподівайтеся), ім'я, спеціалізацію, зброю і розподіляєте доступні окуляри навичок. Спеціалізацій тут аж 9 штук, розбитих на три глобальних класу: солдат, агент, паранорм. Солдат має найбільшу запасом здоров'я і може носити важку броню, він в свою чергу стає або снайпером, або професіоналом у важкому / легкому зброю. Агента відрізняє найбільш висока швидкість пересування, до цього класу належать медики, розвідники і інженери. Назви говорять. Паранорма ж самі, хм, паранормальні. Вони повільні, субтильних, але зате посилають у ворогів гравітаційні хвилі, метають блискавки і вогняні кулі. Спеціалізація визначає і особливі вміння - отакі аналоги заклинанням - лікування, викид адреналіну та іже з ними. Приємні враження залишає система «перків». Їх небагато - 3: сила, спритність, розум. Все дуже органічно вписуються в гру. Сила відповідає за кількість життів, спритність за броню і бронебійність, розум за шкоду, що наноситься героєм. Нічого надлишкового. Особливу увагу варто звернути на бронебійність - цікавий параметр. Якщо він менше, ніж броня суперника, то юніт не зможе атакувати його. 

Після формування Альтер-его настає безпосередньо ігровий процес. У своїй RPG-іпостасі він поводиться відповідно до загальновизнаних норм. Ви бігаєте героєм, або ж групою, знищуєте монстрів, отримуєте досвід, підвищуєте рівень. Є навіть пауза і дрібне звірина, на якому можна без напруги заробляти відсутню експу. 

Тимчасово варто перейти до RTS-складової, щоб після зіштовхнути обидві сторони X-team лобами. Говорити про неї багато не доводиться. Вона убога і нежиттєздатна. Є база і три ресурсу: люди, метал, мікрочіпи. Є чотири споруди: завод з виробництва мікрочіпів, металопрокатний завод, казарми, військовий завод. Казарми виробляють один вид піхоти. Військові заводи випускають легкі танки, важкі танки, БТР, турелі класу «земля-земля» і «земля-повітря». Невелика різноманітність. До того ж від усіх цих піхотної-механізованих взводів ніякого толку. Через нього - головного геймплейного упущення X-team - гра жахливо, катастрофічно незбалансована. Навіщо прокачувати порожнечу, знищуючи супостатів армією, якщо можна вирізати всю ворожу армаду одним героєм? І це не жарт. Не важливо триста чи двісті очок життя у вашого підопічного - на близькій відстані його розірвуть в кілки. Але паранорма або снайпери натуральні термінатори, без розбору анігілюють плоть, техніку, будівлі. Подібних видатних висот їм допоміг досягти дубовий інтелект супротивника. Він, противник, і вухом не веде, коли поруч стоїть соратника пронизує далека куля. Добре ще, якщо відреагує сам соратник. Добиває всю місцеву стратегію той факт, що герої безсмертні. Вони просто на час втрачають свідомість. Програти практично неможливо. Варто відзначити, що не натхненні створеними елементами RTS, мабуть, залишилися і самі розробники. Ставлять вони їх в місії нехитро, для галочки. Ближче до середини припиняють робити і це. Дійсно техніка може стати в нагоді лише в парі завдань. 

Якщо ж у вас вистачить сил перемогти страхолюдная графіком міццю уяви, вистачить терпіння звикнутися з посереднім геймплеєм, вам отруюються друге дно. Золоте дно. Сюжет. Нехитра зав'язка, давно знайомі наспіви про злісних прибульців, «планета виявилася не в змозі протиставити нічого противнику» виявляються чудовим тлом для бурхливого політичного трилера. Інтриги, секрети, зради, пригоди і дивовижні викриття. Сценаристи з вітерцем покатають вас по Африці, Британії, Європі, Росії та США. Буде місце міфам, загадок давньоєгипетських пірамід, Стоунхенджу, послідовникам навчань, Кузьмичу. У автора цих рядків склалося враження, що N-game відрами черпала натхнення з Age of Mythology . Саме він повнився квінтесенціей різких сюжетних поворотів, рішення доль світу і подвигів. З персонажами хочеться розмовляти, тексти захоплюють, звертаєш увагу на роздуми співрозмовників, їх характери. Як би не було дивно, але історією X-team переймаєшся. Якщо ж вам хочеться подробиць, то ось. У 2010 році на Землю вторгається ворожа раса сартів, проти них починає боротьбу спецзагін X-team, найнятий Земним Альянсом. Незабаром з'ясовується, що кожен в цьому протистоянні переслідує свої цілі. Необхідний мінімум знань. 

І на десерт залишається звук. Залишається, тому що його і похвалити совісно, і лаяти не хочеться. Вірніше моментами. Інші звукові супроводу дуже хороші (зокрема в другій російської місії), чимось нагадують старий-добрий Red Alert . Інші ж тиснуть на вуха, а дивне завершальне завдання диско - викликає нерозуміння. Озвучка виконана на безкомпромісну двійку.
 

***



Крива сумна візуальна частина, прісний геймплей, недоработанное управління. До X-team було вжито стільки слів з приставкою «не». І чому ж у неї все-таки хочеться грати? Напевно, через сюжету. Дивного, просоченого штампами і такого цікавого. 

Плюси: сюжет; система умінь; кілька вдалих мелодій; 
Мінуси: практично все: графіка, геймплей, управління, озвучка і т.п.

Переглядів: 27 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar